Imorgon.

Haluuujaa! (hahahah , mobba inte.) Imorgon ska jag vara med Wilma efter skolan. Det kommer bli gaaaalet , som vanligt! Sen så hår vi till träningen :D så efter det vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog bara ta de luuuuungt. Kolla på tv , kanske. Är taggad. Snart är det påååsklov! Ska dra upp till landet <3
Saknar landet sjukt. Fast Asså. Jag kommer inte kunna träna då:/ men jag får väll ta det som en liiiten pause. Tränar ju varje dag förutom Lördagar annars. Ibland blir det ju dubbelt när vi har matcher. Jag är faktiskt taggad inför denhär veckan. Dock antar jag att vi ska göra nationella i Svenska muntliga. Usch, men det går väll bra. Ska kolla Facebook nu. Sen kanske jag går och lägger mig. Är sjukt trött efter matcherna. Fast jag har sovit hur mycket som helst.. :/ men puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0