Josefine

Du är obeskrivlig, en människa med en fantastisk förmåga, att få mig, Agnes Gulliksen att ha det bästa vännen man någonsin kan ha. Det är du som får mig att må bra, varje gång jag är ledsen, så kollar jag på bilder när du ler, läser våra gamla sms, kollar på våran första facebook konverisation mm. Och ALLTID så får det mig att le!

Asså det går verkligen inte att förklara hur det är att ha en vän som Josefine, hon e som guld, som lyckan när man badar första gången på året, som solsken, som när den första snön faller, SOM NÄR MAN ÄR DEN BÄSTA VÄNNEN MAN KAN HA!

Ifall hela världen skulle vara fylld med sånna som du, skulle ingen ha några problem, det skulle vara fred överallt och alla skulle ha världens bästa drömbästis!

Jag älskar dig mer än vad som kan skrivas här! Du är helt otrolig, världen och mitt liv! Jag älskar dig Josefine Staaf!

Bästuuuuus e vad du e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0