Tja tja bloggen!

Hahha okej hatar rubriker :p men aja nu sitter jag i mitt rum och det typ pirrar i hela kroppen för att jag e så sjukt taggad inför imorrn! Jag , katti , jessi och Ebba ska sova över och äta 5162929018189 miljarder ron chips och godis plus en skit god tacos till middag ! Kommer bli så sjukt najs !

Har precis varit ute och sprungit med mamma , så sjuukt trött, helt seg i hela kroppen! Har duschat precis också så nu är det bara att tagga vidare för imorgon! TÄÄÄG ! Allt jag säger ! Lär bli galet kul! Mys kväll med cheyyerna lixom! Ska göra allt från att flumma runt som sajkade bananer till att typ spela teknet , haha XD Jag och Ebba mot Katti och Jessi ! Jag och Ebba kommer ju självklart vinna ! Haha ska ta as mycket bilder också , men de lär komma upp lite senare för jag ska låna mammas kamera så jag kommer inte lägga upp de från mobilen , men lite bilde kommer nog ändå! Nu ska jAg tagga ännu mer så PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0