Agnes: Back on track

Haha nej men är på lite humör nu iaf. Har kommit på vad som gör ens dag om man är hängig och inte har någonting att göra!

Istället för att sitta deppig i soffan och vara inne på datan och kolla på tv så fräschade jag upp mig :DDDD Jag tog först en låååång dusch med hårinpackning och allt och rakade benen, var as skönt har ju inte gjort det på as länge efterssom att det varit vinter! Sen så smörjde jag in hela kroppen, as härligt, och fixade läpparna på ett sett som jag lärt mig någonstans så att de ska bli mjuka och fina! Bytte om till as härliga sommas kläder och så e jag osminkad såklart man e på en helg lixom ! Sen så klippte naglarna och målade dem , höhöh , och nu, INTE DEPPIG LÄNGRE e på as bra humör trots min halsonda och allt! Men nu ska jag inte deppa ner mig igen så PUSS PÅ ER ALLA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0