Förlåt !

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat. Måste värkligen bli bättre.
Nu sitter jag i vardagsrummet och bloggar , chattar med Nicole på skype. Sen kolar jag lite på tv.
Idag var jag i Täby med mormor och köpte ett fodral till datorn och lite kläder. Inget märkvärdigt , bara basic plagg.
Ska strax gå upp på mitt rum och kolla ifall någon rolig är inne på skype som jag kan snacka med , om inte sma med Agnes ^^ ♥ Fast det har jag tänkt göra iallafall , när jag skrivit klart. Sen ska jag väll skriva lite på min berättelse och sånt.
Imorgon ska jag antagligen upp till IP med mamma och pappa. Sen blir det träning vid halv fyra.
Skojigt.
Aja, vi hörs puss♥ /Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0