lalala.

Hej , idagarna som jag inte bloggat på har jag haft fullt upp..
Men jag måste vääääääärkligen bli mycket bättre. Men idag var jag ju såklart i skolan :) Jag redovisade steg 9 i Svenska. Är redan klar med steg 10 nu. Så jag ska bara redovisa det och göra projekt provet. Sen är jag på steg 11, det börjar gå bra nu. :p
Men asså , det har vart ett rån där jag bor typ.. Så de är en polishelikopter precis över huset O.o
Men imorgon äre slutspel i skol cups saken. wihååååå! Tagga nurååå! :DDD
Ska blogga senare så vi höres :) <3
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Simona & Leonie

Besök vår blogg och lämna en kommentar, puss!

2012-03-28 @ 18:11:35
URL: http://tarasimonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0