Ändrade planer...

kollade till statistiken nyss och just nu är den körd till botten. Den har bara blivit sämre och sämre, men det är inte så konstigt eftersom att jag och Josefin också bara blivit sämre och sämre på att blogga. Tänkte ta och snacka med Josse via sms och se vad hon tycker att vi ska göra... Vill försöka uppdatera så ofta som möjligt men det är inte så enkelt för har så jävla mycket just nu! Ska iallafall försöka bli bättre på det! Snart är all dans slut och jag ska satsa lite på bloggen då! Det är ju verkligen inte roligt att blogga om man inte har några mål med det eller iallafall har många läsare! Så nu tänkte jag skriva lite saker som jag vill förbättra under sommarlovet.

  • Fixa en riktigt snygg och satsig design som gör att folk vill fortsätta läsa bara av designen.
  • Hitta något speciellt som just jag specilerar mig på i den här bloggen och inte bara som det blir nu ( hej jag heter Agnes osv.) utan något som gör andra intreserade som att jag t.ex. skriver lite extra om mode, träning åh gud vet jag men något mer intressant iallafall!
  • Få statistiken att växa enormt så man har några att blogga för
  • (Mål för framtiden) Hamna på någon av blogg.ses listor !

Som ni ser har jag ganska höga mål så jaa, jag måste börja satsa mer ! För somsagt, det är så jävla kul att blogga när man gör det för någons skull, haha :P


Blev ett ganska konstigt inlägg, men nu kommer 2 bilder på mig just nu! Ljuset suger på bilderna !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0