Godmorgon!

hej hej.. Nu ligger jag här i min säng och snackar med Amanda och Lovisa på facebook och är skiiiiit sur ,över detta pissväder..
Men men.. På Onsdag ska jag döma iallfall , kommer bli skit roligt. Ska döma 5-manna.
Idag eftersom jag igentligen skulle ha dömt min broderslag så ska jag väll chilla.. Sen ska jag och papiiii göra Tacos och kolla hockey! :) ♥
Men jaduu , hade tänkt att hitta på något roligt inlägg här på bloggen. Men jag vet inte riktigt om vad..
Som ni ser har vi en ny desiiiign ! (y) Om ni inte ser den så tryck F5..
JUste sen ska ni ju få bilder på det jag köpt i veckan. Men måste värkligen plugga nu. Ska göra någon hemkunskaps sak. Eftersom att Stella var sjuk i Onsdags när man skulle göra den , så måste vi göra den på lovet.. Men ska sms:a henne snart om någon/några timmar , så slipper vi de.
Nu ska jag snart fixa mig lite grann , fixa håret och klä på mig. ♥
Men vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0