Sorry!

Hej hej , det är Josefine här :)
Idag var vi på KNC (?) typ nån NO -sak.. Jag kan ju säga de att jag och alla mina fina tjejer var lite lätt oseriösa på rasterna.. Men men, Imorgon blire träning, är SJUUUUKT taggad. Om ni är snälla ska jag be någon fin människa fixa en film på vår super häftiga träning!
Men ikväll ska jag inte göra nååågontiiing , ska typ ligga i min säng och kolla på TV och bara halv dö.. eheheh jadu xd
Men i veckan blir de sjukt mycke träning (igen ) hhahah xd Men funderar på att hitta på något annat suuuuper kul. Mår sjukt bra just nu , den här veckan har varit toppen. Det är inte ofta dagarna har kännts så här bra. Men är sjukt glad att jag ahr så otroooooligt fina kompisar , som stöttar.
Men ska gå ner nu och ta ett ISKALLT glas vattten , gott!
Ska snacka med Agne s, för vår uppdatering är värkligen sämst. Men vi ska kämpa.
Stay strong !
(Nu behöver inte alla hoppa på mig , jag har det inte som dom flästa andra)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0