Facebook status

Lotta Samuelsson - farmor :)
Nellie Engvall Olsson - As söt tjej , som sov hos Lina när jag också gjorde de ^^ ♥
Jannica Sundström - Min sötaste och roligaste ♥♥♥♥
Sofia Magnusson - söt och rolig tjej :) ♥
Jennifer Hellberg - as fin tjej som jag gick sånt där lucia tåg med i 5:an..(hahaha ,kommer aldrig jag göra om) ♥
Filippa Bäckström - As fin bardomskompis , som är sjukt bra på fotboll! ♥
Amanda Bäck- fin tjej som jag vill lära känna bättre :) ♥
Ebba Trysefjord - hahahah , min flumm kompis! :) Sjukt söt och rolig! kommer du ihåg överstryknings pennorna? ♥
Alexandra Ideryd Johansson - Annikas kompis som jag vill lära känna mer. Du är sjukt fin också !♥
Sandra Litzen - En av mina gamla bästa kompisar, tyvär har vi tappat kontakten lite grann.. Men du ör sjukt söt och bäst ! ♥
Ida Wirström- Söt tjej som är bra på fotboll ! ♥
Lovisa Hammarström - sjukt söt och fin tjej , som är äppel bra på fotboll! ♥ Sjukt rolig också ! ♥
Kevin Karlsson - Wilmas förra kille :)
Jack Ziden - En kille med bra kläd stil ! xd
Marcus Wikman - En snubbe i min klass , som ALLTID är glad. + att du är sjuuuuuuuuukt bra på fotboll! ♥
Lisa Möller Cleason : modell nästa ? En sjuuukt fin och vacker tjej i min förra skola ! ♥
Gustav Dahlfors- En kille i min skola , som värkar snäll :)
Wilma Hernström - en tjej som är skit söt och har bra stil ! ♥
Olivia Wirne - As fin tjej i min skola, och sjuuuukt snäll :)♥
Anthon Rasmusson - en as snäll kille i min klass. Som är sjukt bra på fotboll :) ♥ Och var typ en av dom som lyckades med min , Jannicas och Wilmas tränings sak :) ♥
Olivia Mansnerus - serriöst världens finaste , som jag har galna minnen med! (hahahah Ica på gotland ) ♥
Cathrine Petterson - as söt tjej , som jag tror jag har gått på samma dagis med ? :) ♥
Jessica Wiberg- Carros kompis , som har en blogg :)
Josefine Nygren - En tjej med fint namn :) nej men du ser bra ut :)
Linus Jonsson - en kille som Jannica känner :)
Alicia Janson - Söt tjej som är grym på fotboll! och är sjuuuuukt snabb :)♥
Elsa Östfeld - en av mina gamla bästa kompisar! Jag saknar dig sjuuuukt mycke ♥
Mattias Staaf - Pappa ♥
Mysan Jonsson - Hade bästa tiden med dig igår ! ♥ Du är sjukt vacker ♥
Monia Bergstein - as vacker tjej i min förra klass ♥
Becki Hellberg - Söt tjej i mitt lag ! hahah, du är sjukt bra på fotboll :) ♥
Frida Eriksson - fin tjej som gick i min gamla skola! ♥
Lina Breitholtz- söt tjej , jag träffa med Jannica vid bussen :) ♥
Amanda Nilsson - As söt tjej i min skola ♥
Phoebe Jussil - Stellas kååååmpiiis med as fint utseende! ♥
Alexandra Wingqvist - Tjej som gick i min förra klass. Söt ♥
Nicole Lagborn - Mozart , ahahhahahahah minnen ! ♥ sjukt fin ! ♥
Annelie Stenqvist - Älskade mormor ♥
Emelie Frisk - As fin tjej som jag har spelat fotboll med :) ♥
Erik Brinck - Barndoms kompis :)
Isa Cederlöf - Finaste älskling! Som hade ut chips över hela mig och hela Vickan igår ! ♥
Kristian Wallin - min morbor :)
Elin Åkerblom - Min finaste! Du är bäääst ! ♥
Madeleine Nordell - fin tjej ♥
Josefin Cross - HUR FIN ? MODELL NÄSTA? vill lära känna bättre ! ♥
Amanda Pomareda - As fint hår ! sjuuuukt snäll! ♥
Frida Jansson - tjej i min förra skola :)
Wilma Hopic - finaste älsklingen ! du får mig alltid skratta ♥
Marianne Kölegård - Du är jätte bra på att baka och så! Sen är du jätte snäll :)
Hampus Hulden - en kille som jag gick i samma klass som i typ 1 vecka ? xd
Wilma Josefsson - Jätte söt tjej :)
Mikaela Eriksson - en tjej jag gick på samma dagis som! söt dessutom !♥
Johanna Junhager- en tjej som gick i mitt fotbolls lag ! Som är jätte söt. Och vi saknar dig ! ♥
Camilla Kölegård - JÄTTE snäll :D
Nathalie Lindberg - VÄrldens finaste ! saknar dig ! Men messar dig när jag har städat klart ! ♥ ♥
Lianna Hamdamova - Tjej som gick i mitt lag , sjukt söt ! ♥
Victoria Sima - Du är underbar! ♥ ♥
Marcus Sjöberg - En kille i min förra skola som har sjuuuukt bra klädstil! ♥
Amanda Segeblad - SJUUUUUKT söt tjej ! ♥ vill träffa mer ♥

Kommentarer
Postat av: linabz

naaw ds gmn <3<3<3:-*//Lina B

2012-04-12 @ 17:30:38
URL: http://leela.devote.se
Postat av: Alexandra - Annikas kompis

Detsamma!<3

2012-04-12 @ 18:42:20
Postat av: Anonym

Tack Josse ha ha det var roligt när vi åkte till ica!

2012-04-12 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0