Säg inte för mycket till den du litar på, för den du litar på litar också på någon annan

Hehe gammal bild, jag veet...! Men nu är det såhär att jag och josefine är sämst på att blogga och det vet vi men jag är mer sämst än henne... Haha men och då så lovar jag er att i nöd och lust bli bättre på att blogga.

Bröllopet:

"da da dadaaaaa da da dadaaaa da da dadaaadaaaa da da dada daaaaa"
(aja ni fattar)

Prästen: tager du Agnes Gulliksen som Den som bloggar på dig?

Bloggen: JA!

Prästen: tager du bloggen som den du bloggar på så ofta du kan ?

Agnes: JA !

Prästen; NU SKA NI VARA BLOGG OCH BLOGGERSKA TILLS DÖDEN SKILJER ER ÅT , Bloggen kyss nu Agnes...!


Haha okejj Gud vad jag har tråkigt, så PUSSS !


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!Fin blogg, allt bra med dig? :)

2012-04-23 @ 14:21:23
URL: http://sheys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0