Shopping idag!

Hej hej ,
Idag var jag med mormor , till Arninge. Vi skulle leta efter en jacka till mig. Men det blev ju lite mer än det xd
Sen när vi hade handlat klart , tog vi en fika. Mums. Ni ska få se vad jag köpte senare. Har bilderna på mobilen och jag orkar iiinte föra över. Hej lat.
Men nu ligger jag i sängen med musik i öronen och bloggar och snackar med Agnes. Vi funderar på lite förändringar i bloggen ;)
Känner att jag tagit lagom snygga bilder på ig själv också.. Men ni får en arkiv bild senare..
Jag tycker att vi ska dra igång massa saker här på bloggen , vad tycker ni ? :)
Men men , jag känner för att bara flytta just nu.. Nytt rum , med en STOOOOOR garderob. Det skulle behövas ♥
Men lägger upp bilderna från mobilen alledelles strax ♥
Pussen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0