Facebook status sak! (bilderna är profilbilder)

Hanna Åhlander: Saknar dig otroligt mycket cheyen, måste ta och ses snart! ♥



Jessica Lundvall: Världens snällaste tjej med skit rolig humor XD ♥



Alexzandra Österlin: Jätte SNÄLL och söt tjej som jag gärna lär känna bättre ! ♥



Alexandra Nordgren: SAKNAR DIG SJUKT ♥



Emilia Svensson: Söt tjej som jag inte träffat på ett tag ♥



Gabriel Vdb: As rolig kille med skönaste humorn! ♥ ( Killen till vänster)



Jonas Gulliksen: VÄRLDENS BÄSTA KUSIN MAN KAN HA ♥



Klara Mellquist: Saknad. Måste verkligen ses snart underbara ♥



Johanna Hjertberg: Skit rolig tjej som e bra på att springa, höhö, XD ♥



Ebba Trysefjord: Min lilla alerta bebis!!!!! :) ♥



Josefine Staaf: Hej världen, du betyder det andra ordet ! ♥



Fanny Karlström: Min lilla BFFAE! Bästa humorn ocksååå! ♥



Johanna Blom: Tjej som jag inte känner, men söt är du ! :P ♥



Sofia Magnuson: As söt och rolig tjej haha med as rolig humor ibland XD ♥



Wilma Hopic: AS SNÄLL och skit söt! :) ♥



Daniel Pogosian: Rolig kille, har inte sett dig i verkligheten såå vet inte riktigt hur du är ... XD ♥



Clara Sturk: Snäll tjej som jag inte har träffat på jätte länge ! :S ♥



Moa Engström: BARNDOMS BÄSTIS ! Saknar dig ! ♥



Vicis hjertberg: Jätte söt och rolig tjej ♥



Elin Åkerblom: Jätte snäll och söt tjej ! ♥



Natalie Jönsson: VÄRLDENS SNÄLLASTE EVER!!! Trodde inte att det fanns så snälla människor innan jag träffade dig XD ♥



Anna Edlund: Söt tjej som gick/går i min gamla skola ♥



Rebecka Håker: Söt tjej som jag inte känner ♥



Erica Wollschläger: Jätte söt och rolig tjej som är otroligt saknad! ♥



Hannah Persson: Jätte snäll tjej i skolan :)) ♥



Amanda Nilsson: Helubaaa bästoooo . Du är underbar ♥








Kommentarer
Postat av: Natalie jönsson

Detsamma agnes! :) <3

2012-03-25 @ 21:32:36
URL: http://nataliejnssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0