ojsan..

Hej & vääääääärkligen förlåt att jag inte bloggat! Måste värkligen bli bättre..
Men har legat hemma och vart sjuk. Då sova jag och kollade film. Ungefär det jag gjorde.
Sen i Torsdags så var jag hemma hos Jannica :)))
Sen igår hade vi Spanska prov och nåt litet so prov! Jag blev iallfall godkänd i SO:n. Men Spanskan har vi inte fått reda på. Ska gå in och kolla i EDS:en om hon redan har lagt in det. Gunnel brukar ju vara snaabb på de :p
Igår så bowlade vi i laget :) Skit roligt och vi är värkligen BÄST! Sen efter det åke jag hem och typ gjorde ingenting.. :/ sen idag så är jag hos mormor med bror. kommer hem i eftermiddag och då ska vi dra ner till istanbul med bror och möta henne så käkar vi där:)
MYS♥
Sen imorgon ställer jag klockan på halv åtta och sen klär jag på mig och går ut med Ante och sen käkar och drar upp till ip. Ska gå dommarkuuuuuuurs :) WIHÅÅÅÅÅ! Taggad xd
Men nu ska jag skriva klart min berättellse i Svenska.. Puss hej /Josefine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0