Om oss!

Om mig Josefine:
Ja hej , jag är Josefine. Är tolv år gammal och älskar att spela fotboll,fotografera och vara med mina underbara kompisar.
Agnes är min underbaraste , hon betyder ALLT!

Jag kommer antagligen blogga om typ min vardag , mina underbara kompisar och MASSA mer. Jag kommer också att lägga upp massor av bilder.
Men ni kommer ju få läsa mer om mig :p ♥

 

Om mig Agnes:

Holaaaaa, det är jag här, Agnes. Jag är tretton år och fyller 14 i sommar. På fritiden tycker jag om att dansa, träffa alla underbara människor och typ bara vara mig själv ! Min bästååååå heter Josefine och hon är BÄST och skit snäll och det e därför skapade vi den här bloggen.

 

Här kommer jag skriva om allt möjligt, från mitt vanliga liv till det roliga som händer i det. Förut bloggade jag på min gamla blogg --> agnesrebeckas.blogg.se <-- Men nu ska jag försöka börja blogga mer här ! Puss på er alla !

 


Kommentarer
Postat av: Anonym -till Josefine

ÄLSKAR DIG, du e så cool, min förebild, så jävla söt,snäll mm. Allt man kan önska sig. OMG tänk att ha dig som bästis alltså! :O <3

2012-03-11 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0